10/01/2013

Livet i punktform

Tentapluggar för fullt men här kommer en lägesrapport:

Grymt stolt över mig själv efter första intervallpasset. 30 min: gå 5, spring 1 minut.

***
Blir tokig över all tvätt. När vi var utan tvättmaskin när vi byggde om badrummet tvättade vi två maskiner i veckan. Nu är det mer än dubbelt så mycket. Och när jag hittar strumpor som sitter ihop i torktumlaren jag då är jag nära att bli rättshaverist.

***
Ligger på en femma på deppskalan. Grågrå, men inte så farligt alltså. Kanske är fem på en tiogradig skala ungefär vad man kan kräva av livet?

***
Imorgon blir det Dramaten med en kompis. KUL. Och nästa vecka Folkoperan. Kulturtanter!

***
Matlagningstarmen ligger på all-time-low; igår blev det kalaspuffar och fil till middag. Det är väl hela kostcirkeln va?

Nu tillbaka till böckerna! Nej, nu ljög jag för jag ska spela några Ruzzel först...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar